POHODNIŠTVO

V občini Gorje je kar nekaj pohodnih tematskih poti primernih prav za vsakogar. Na poteh spoznavamo krajevne posebnosti in občudujemo naravno in kulturno dediščino kraja.

ČEBELARSKA UČNA IN RAZGLEDNA POT

Pot je namenjena ljubiteljem čebelarstva in vsem pohodnikom in kolesarjem, ki jih zanima čebelarstvo ali bi radi le uživali v lepih razgledi na gorjanske vasi, na širšo okolico Bleda z Radovljico in na SV na del Karavank z najvišjim vrhom Stolom. Ob poti si bomo lahko ogledali poleg čebelnjakov še kulturne in naravne znamenitosti Gorij in spomenike naše tehnične dediščine.

čebelarska pot1
Čebelarska-5

Čebelarska pot v Občini Gorje vodi po osrednjem delu Gorij od čebelnjaka do čebelnjaka.
Vodi nas po lepih panoramskih poteh, kjer lahko uživamo v prekrasnem razgledu na gorjanske vasi. Proti vzhodu se nam odpira pogled na Karavanke in Kamniške planine, na okolico Bleda in preko nje do Radovljice, po deželi proti Kranju in naprej v Ljubljansko kotlino.
Ob poti bomo spoznali kulturne, naravne in obrtne spomenike Gorij.

Čebelarska-banner

Pot pričnemo na Fortuni v Spodnjih Gorjah.

Od tod krenemo po mirni, razgledni, makadamski poti do vasi Višelnica. Zavetna lega hriba Višelnica nudi enkratne pogoje za čebelarjenje, zato srečamo ob poti več čebelnjakov, ki tam stojijo že desetletja.
Prvi na naši poti je slikovit čebelnjak Jožeta Bernika v Spodnjih Gorjah.
Medtem ko nas pot vodi naprej do vasi Višelnica, nekoliko postojmo in se zazrimo »po okolš’ni blejskega raja«.

Višelnica je ljubka, stara vasica, ki je že od nekdaj znana po izdelovanju kravjih zvoncev. S to obrtjo so se vaščani ukvarjali predvsem v 18. in 19. stoletju. V tem času so iz pločevine skovane in z medenino oblite zvonce prodajali po celotni Kranjski in Avstro-Ogrski. Danes je v prvotni obliki kot obrtni spomenik ohranjena le še Janova kovačnica, po domače pri Pogvajnu, ki je delovala vse do konca 20. stoletja.

Kljub očitnemu večjemu poudarku na zvončarstvu se je v vasi razvilo tudi čebelarstvo. Sredi vasi pod potjo je stojišče nakladnih panjev iz bližnje kmetije. Pod stojiščem stoji večji Rožičev čebelnjak.
V vasi lahko opazimo tudi nekaj bolj ali manj ohranjenih baročnih kmečkih hiš.

Cebelarska-2
Čebelarska-8

Mevkuž je sosednja vas, spojena z Višelnico. Vas je znana po izviru, ki so ga domačini imenovali Miklavževa voda, ki naj bi bila še posebno zdravilna. Danes to vodo vidimo v koritu sredi vasi ob cerkvi, ki je nadomestil nekdanjo šterno, s katero so vaščani zajemali vodo. Do tja pridemo tako, da v križišču ob kapelici sv. Nikolaja in sv. Florjana zavijemo desno, sicer pa pot lahko nadaljujemo kar naravnost proti vasema Grabče in Krnica.
Podružnična cerkev sv. Nikolaja – Miklavža je nedvomno vredna ogleda. Baročna cerkev z ohranjenim gotskim prezbiterijem in čudovitimi freskami je bila zgrajena leta 1430. V bližini desno stoji nenaseljeni čebelnjak.
Ko se vrnemo do kapelice, nas pot vodi desno po prisojni rebri ob pogledu na nižjeležečo vas Zg. Gorje s farno cerkvijo sv. Jurija.
Pri zadnji hiši desno je manjši Hostarjev čebelnjak. Ko preko ravnega polja prispemo do druge hiše levo, stoji na vrtu lep Mačkov čebelnjak.

Pot nadaljujemo po ulici zgornjega dela Gorij do križišča, kjer naša razgledna pot vodi desno navzdol v dolino, ki jo je izoblikovala reka Radovna in kjer na obeh bregovih, povezanih z mostom, ležijo Grabče – slikovita vas z bogato obrtno dediščino. V vasi sta bila včasih dva mlina, žagi in dve kovačnici ter strojarna, bil pa je bil tudi škafar.
Danes je dobro ohranjen in lepo obnovljen Grajski mlin in skoraj 400 let star stolp Mihove kovačnice. Na mestu nekdanjih žag in kovačnic danes delujejo tri manjše elektrarne.

Pri prečkanju reke nas sredi mostu pritegne čudovito stolpno znamenje sv. Florjana in sv. Janeza Nepomuka, ki je postavljeno na skali sredi reke.
Iz Grabč nas pot vodi levo po prisojnem bregu ob reki navzgor proti vasi Krnica. Na koncu vasi nam pogled uide še na zgornji jez, s katerega se del vode izteka pod zemljo v znamenito Blejsko jezero.

čebelarska-3
čebelarska-4

Ko se na Strdenem brdu pot združi s cesto na Laze in Mežaklo, se nam odpre pogled na vas Krnico. Pot nadaljujemo po klancu navzdol preko mosta v vas. Druga hiša desno je redek primerek dobro ohranjene, pollesene alpske baročne hiše z manjšim znamenjem sv. Miklavža na fasadi.

V vasi levo je posodobljena Čopova žaga in nekdanji mlin. Pot nas vodi naprej po cesti mimo gostilne Pri Konavcu. Na vrhu klanca je desno odcep za znamenito Pokljuško sotesko. Naprej je levo pod cesto tipičen slovesnki čebelnjak, na katerem je nameščenih 56 panjskih končnic, ki so jih poslikali učenci Osnovne šole Gorje.

Na križišču pred avtobusno postajo v Krnici se usmerimo desno čez cesto preko polj do prvega križišča, kjer se nam odpre čudovit razgled na gorjanski okoliš s Stolom in Begunjščico v ozadju. Tu se lahko spustimo levo po krajši poti proti Gorjam, kjer pod potjo opazimo manjši čebelnjak, ali pot nadaljujemo naravnost proti vasi Poljšica. Spotoma si lahko ogledamo naravno znamenitost – Poglejsko cerkev, iz katere je lep razgled na Gorje z okolico.

Na križišču pod Poglejsko cerkvijo zavijemo levo proti Zgornjim Gorjam.

čebelarska 6
čebelarska 7

V vasi zavijemo desno proti staremu vaškemu jedru, kjer je kapelica z nekdanjim oltarnim kipom sv. Jurija. Levo sta dve baročni kmečki hiši, pot pa vodi naprej po klancu do farne cerkve sv. Jurija, katere prezbiterij je ostanek starejše gotske cerkve z delno ohranjenimi freskami iz leta 1460. Leta 1894 je bila cerkev prenovljena, leto kasneje pa je kamniški slikarski mojster Matija Koželj cerkev okrasil z novejšimi freskami. Oltarne slike so delo Leopolda Layerja, slika na koru pa delo Štefana Šubica.
Pred cerkvijo poleg pokopališča stoji spomenik padlim borcem v II. svetovni vojni, ki je delo Plečnikove šole.
Pri avtobusni postaji ob cerkvi zavijemo levo, mimo spomenika padlim v I. svetovni vojni. Pot nadaljujemo mimo vaškega trga, občine, pošte in gasilskega doma približno še kilometer do izhodišča.

MIKLAVŽEVA POT

Koristne informacije:

• javni prevoz Bled – Zgornje Gorje
  • parkirišče ob pokopališču v Zgornjih Gorjah
  • označena pot
  • informacijske table
  • mimo Komarjevega mlina ob Radovni je pot slabo označena, pot poteka za hišo do brvi čez reko Radovno
  • gozdna pot v dolino reke Radovne je dokaj strma, na posameznih odsekih je pot prepletena s koreninami
  • klop in razgledna točka ob poti
  • priporočena je pohodniška obutev

Zanimivosti:

• pot je dobila ime po zaščitniku cerkve sv. Miklavža iz leta 1428 v Mevkužu
MIKLAVZ1
MIKLAVZ2

Potek poti:

Poleg parkirišča ob pokopališču v Zgornjih Gorjah je na informacijski tabli predstavljena Miklavževa pot. Od tu nas pot vodi po cesti mimo Pogvajenove kovačnice v vasi Višelnica priti vasi Mevkuž, kjer stoji cerkev sv. Miklavža. Poleg cerkve je vaško korito, kamor se steka “Miklavževa voda”. Proti dolini reke Radovne se lahko spustimo po dveh poteh: ena se dokaj strmo spusti desno skozi gozd, druga, lažja pa skozi vas mimo Komarjevega mlina do brvi čez reko Radovno. Gozdna pot se kar strmo dviga proti vasi Zgornje Laze in po pobočju nadaljuje mimo Rekarjeve domačije do razgledne točke, od koder se odpre lep razgled mimo vasi Mevkuž proti Blejskemu jezeru.

Dalje se pot ob gozdu počasi spušča proti vasi Grabče, kjer čez most prečkamo reko Radovno. Na tej točki se Miklavževa pot konča. Do izhodiščne točke se vrnemo po cesti navzgor skoz naselje Zgornje Gorje.

Zahtevnost: zahtevna

Dolžina poti: 4,5 km, krožna pot

Čas hoje: 2 uri

Tip poti: gozdna, makadamska pot in asfalt

MIKLAVZ3

KROŽNA POT VINTGAR – HOM

Pot nas iz parkirišča pred sotesko popelje skozi sotesko Vintgar, dalje na Hom do cerkvice Svete Katarine ( zgodovinska cerkvica in prelep razgled) in po južnem pobočju Homa nazaj na izhodiščno mesto. Pot skozi sotesko vodi preko mostov in t.i. Žumrovih galerij ter se končuje z mostom nad mogočnim 16 m visokim rečnim slapom Šum. Zaradi naravnih lepot je bil Vintgar uvrščen med pomembnejše turistične zanimivosti Slovenije, in število obiskovalcev je vsako leto večje.

KOLESARJENJE

KOLESARSKA POT RADOVNA

Kolesarska pot Radovna je primerna tako za družine kot bolj vztrajne kolesarje. Na pot se odpravite pri informacijski tabli na avtobusni postaji v Zgornjih Gorjah, ali pa avto pustite v Krnici. Odkolesarite lahko do Pocarjeve domačije v Zgornji Radovni ali planinskega doma v Krmi. Kolesarsko bolje podkovani pa naj pot nadaljujejo do Mojstrane in se tam priključijo na kolesarsko stezo »Jureta Robiča«, ter se preko Jesenic vrnejo na izhodiščno točko. Druga možnost pa vodi od Mojstrane do Kranjske Gore in dalje do Belopeških jezer,  lahko tudi dalje po poti »Alpe Adria« prav do Gradeža.

POT ČEZ LAZE

Krajša, pa ravna tako zanimiva je pot čez Laze. Na Zgornjih Lazah se odpirajo prelepi razgledi na Bled in okolico. Pot je primerna za bolj izkušene kolesarje, daljša varianta pa le za gorska kolesa.

MIKLAVZ3

PLANINSTVO

Bližnja in širša okolica Gorij nudi veliko možnosti za bolj ali manj zahtevne planinske izlete. Gorje z dolino Radovne in Krme služijo kot izhodišče za vzpone v Julijske Alpe in naTriglav.

V vseh letnih časih privlačna in zanimiva je tudi Pokljuka , kjer se lahko podaste na izlet po planinah ( Uskovnica, Konjščica, Zajamniki..) in pa dalje do najvišjih vrhov Julijcev.

Dobro obiskana je planinska koča – Blejska koča na Lipanci, bolj vztrajni pa lahko nadaljujejo pot na Debelo peč, Lipanski vrh, Mrežice….

VODNIKOV DOM

Dom stoji na mali terasi ob vznožju zahodnega pobočja Tosca tik nad Velim poljem.  Od doma je zelo lep razgled na Triglav in okoliške vrhove.

Planina Velo polje spada med največje in najvišje ležeče (1675 m) planine v naših gorah. Njena edinstvena lega v osrčju Triglavske skupine in v samem vznožju Triglava ji zagotavlja prvenstvo med našimi visokogorskimi planinami.

DSC02113.Triglav
DSC02007.Vodnikov dom

LIPANSKI VRH

Blejska koča se nahaja ob robu razgledne planine Lipanca. Od koče, ki je odprta preko celega leta, se nam odpre lep razgled na Pokljuške gozdove ter vrhove (Mrežce in Lipanski vrh), ki obdajajo že omenjeno planino.

Koristne informacije: www.hribi.net

lipanca-koča
DSC05594.Lipanski vrh

DOM PLANIKA

Dom Planika pod Triglavom se nahaja na južni strani najvišjega vrha v Sloveniji. Od doma, ki je odprt v poletni sezoni, se nam odpre lep pogled na Triglav in gore nad dolinama Krme in Bohinja.

planika
planika-2

DEBELA PEČ

Debela peč je 2014 m visoka gora, ki se z ene strani strmo dviga nad dolino Krme, na drugo stran pa se zložno spušča proti prostranim Pokljuškim gozdovom. Z vrha, na katerem je žig in vpisna skrinjica, se nam odpre lep razgled na najvišje vrhove Julijskih Alp, Karavank, ob lepem vremenu pa tudi Kamniško Savinjskih Alp.

TEK NA SMUČEH

POKLJUKA

Slikovita pokrajina in urejene proge za tek na smučeh vabijo na prijetno in navdihujočo zimsko rekreacijo. Tereni na ravnem in rahlo gričevnatem svetu so naravnost idealni, zato so ob dobrih snežnih razmerah urejene tekaške proge v neposredni okolici kraja, ki povezujejo okoliške vasi.
Najbolj urejeno in celovito ponudbo za smučarski tek pa predstavlja planota Pokljuka. Proge so speljane po tihih gozdovih in čez obsežne visokogorske pašnike. Od konca novembra do aprila nudi idealne pogoje za tek na smučeh. Vse ljubitelje teka pričakuje več kot 30 km urejenih in utečenih prog za klasični slog in drsalno tehniko skejting.
V kolikor še nikoli niste stali na tekaških smučeh, a si že od nekdaj želite poskusiti, vas na Pokljuki čakajo učitelji teka na smučeh, ki vam v nekaj urah približajo to zimsko disciplino ter vas naučijo pravih korakov.

ZANIMIVOST: na Pokljuki v zimskih mesecih potekajo tudi biatlonska tekmovanja vključno s tekmami za svetovni pokal. Pokljuka je tudi uradni kraj za trening slovenske biatlonske reprezentance!

Koristne informacije: www.center-pokljuka.si

tek-na-smuceh-1-1359032968
500-pokljuka proge
blok slo.indd

TURNA SMUKA

Med poznavalci in ljubitelji turnega smučanja Pokljuka zagotovo slovi kot pravi raj za turno smuko. Ob koncu februarskih dni, ko izza oblakov pokukajo prvi topli spomladanski žarki in so snežne razmere za turno smuko izjemne, Pokljuko preplavijo smučarski navdušenci, ki iščejo prave snežne izzive v celcu in v nizu osvajajo vrhove prečudovitih pokljuških planot in planin.

Koristne informacije: www.slotrips.si/slo/aktivnosti

Turnosmučanje,Triglavskajezera(2)
IMGP7281
IMGP160ab
IMGP159ab

SMUČANJE

SMUČIŠČE POKLJUKA

Vsi ljubitelji smučanja se lahko odpravijo na 18 km oddaljeno Pokljuko.  Smučarske proge so primerne za učenje smučanja, za družine z majhnimi otroki ter ponovne začetnike. Proge so položne in pregledne, prevladujejo vlečne naprave kot sidra, krožnički, na voljo pa je tudi otroška vlečnica oz. babylift.

Smučišča na Pokljuki

• vlečnica ŠPORT – neposredno ob Šport hotelu Pokljuka: 300 m – sidra;
  • vlečnica JELKA (pri Jelki): 350 m – krožniki;
  • vlečnici VIŠEVNIK (na Rudnem polju) – sidra
smučišče Viševnik

SMUČIŠČE STRAŽA

Smučišče STRAŽA na Bledu ponuja lažjo in težjo varianto spusta v dolino.

Koristne informacije: www.straza-bled.si

smucanje_straza

SMUČIŠČE VOGEL

Tisti pa, ki si želijo užitkov v visokogorju, se lahko odpravijo na Vogel, oddaljen le slabih 40 km.

Koristne informacije: www.vogel.si

Vogel

SANKANJE

POLETNO SANKANJE NA STRAŽI

»Poletno sankanje« na Straži poteka po FIS progi, speljani z vrha hriba vzdolž dvosedežnice. Proga poteka po atraktivnem terenu od koder je prekrasen razgled na Bled z jezerom in gradom.

Bledu in v njegovi okolici je sankanje mogoče na posebnih delih smučišč in sankaških stezah. Sani prinesite s sabo ali si jih izposodite v nekaterih turističnih agencijah. Sankališče ob Penzionu Jelka je kot naročeno za popoldansko sankanje in otroško zabavo na snegu. Šport hotel Pokljuka nudi možnost izposoje sani.

Več informacij dobite na recepciji Šport hotela Pokljuka.

Koristne informacije: www.straza-bled.si

www.hotel-jelka.si

sankanjedeklica

KRPLJANJE

SNEŽNI POHODI IN KRPLJANJE

Pohodi v hribe in gore pozimi v človeku prebudijo prav posebne občutke. Čarobna belina pokrajine in prostrana pobočja, kjer si lahko vsakdo izbere svojo pot, nas vabijo da se povzpnemo čim višje in se naužijemo svežega zimskega zraka. V ledenih razmerah boste za pohod po strmejših pobočjih potrebovali dereze, v primeru obilne snežne odeje pa so najbolj primerne krplje s katerimi se lahko sprehodite ali celo tečete po zasneženi naravi. Različne turistične agencije na Bledu in v okolici ponujajo tudi vodene ture in izposojajo opremo.

Pokljuka razpolaga z mrežo urejenih lažjih in srednje težkih poti za snežne izlete, hojo po brezpotju, krpljanje, snežne pohode z baklami ter snežno zabavo. Poti vodijo do številnih razglednih točk in vrhov, od koder se razprostirajo čudoviti razgledi na pokljuško planoto, okoliške vršace, pa tudi na Blejsko in Bohinjsko jezero.

Koristne informacije: www.naj-turizem.si

www.safaricomp.si

IMGP6439

RIBOLOV

Ribolovna sezona: 1.3. do 30.11.

Dovoljen ribolov v mejah: Radovna od mostu pri spomeniku v Srednji Radovni do soteske Vintgar po ribolovnem režimu »ujemi in  izpusti« ali »ujemi in  upleni«.

Dovoljene ribolovne tehnike:
– muharjenje – lov z muharico in eno umetno muho in trnkom enojčkom brez zalusti.

Dovoljen dnevni uplen:
3 salmonidi, od katerih je lahko samo 1 potočna postrv. Dovoljen je uplen le enega salmonida nad 50 cm.

Najmanjša lovna dolžina in lovna doba:
– potočna postrv 30 cm, od 1.3. do 30.9.
– šarenka brez najmanjše lovne mere, od 1.3. do 30.11.

Vrsta ribolovnih dovolilnic:
Ribolovne dovolilnice za 1 dan, za 7 zaporednih dni vsi »ujemi in izpusti« revirji, ter letne ribolovne dovolilnice.

Prodajna mesta ribolovnih dovolilnic:
– Fauna Bled, C. svobode 12, 4260 Bled, tel: 04-5742-631
– LD turizem, Mencingerjeva 10, 4264 Bohinjska Bistrica, tel: 04-5747-600
– Penzion Tripič, Triglavska 13, 4264 Bohinjska Bistrica, tel: 04-5721-282
– Gostilna Vintgar, Podhom 64, 4247 Zg. Gorje, tel: 04-5725-262
– Govic d.o.o., Trgovina Flyfisher’s friend, Triglavska 39v, 4264 Bohinjska Bistrica, tel:04-5721-487
– Zavod za ribištvo Slovenije, Sp. Gameljne 61a, 1211 Ljubljana-Šmartno, tel: 01-2443-400
– Spletni nakup ( http://www.fishing-slovenia.si)

Ribolovne vrste v Radovni
Družina Vrsta Znanstveno ime
Salmonidae potočna postrv Salmo trutta m. fario
Salmonidae potočna zlatovčica Salvelinus fontinalis
Salmonidae šarenka Oncorhynchus mykiss

Koristne informacije: www.hidden-paths.com ( Gašper Konkolič +386 (0) 51 867 496

ribolov

NORDIJSKA HOJA IN ROLKANJE

NORDIJSKA HOJA

Nordijska hoja je rekreativna dejavnost, katero je možno izvajati v vseh letnih časih. Predznanje ni potrebno, je pa primerna za vse starostne skupine. Zaradi uporabe palic so ob hoji aktivne tudi mišice rok in zgornjega dela telesa. Gibanje je zelo podobno teku na smučeh v klasični tehniki. V zadnjih letih je nordijska hoja ena izmed najmnožičnejših rekreativnih dejavnosti po vsem svetu. Že dolga leta pa jo uporabljajo kot treninško sredstvo tekači na smučeh in biatlonci.

Na področju Pokljuke organiziramo prikaz in vodene ture nordijske hoje. Udeleženci spoznajo prednosti nordijske hoje iz zdravstvenega in športnega vidika ter dobijo ustrezno opremo s katero se s strokovnim vodnikom podajo na pot.

NH_2015_PeK-1-of-14

ROLKANJE

Novi biatlonski center Pokljuka ponuja izvrstne možnosti za rolkanje, tako za rekreativce kot za profesionalne športnike

Koristne informacije: www.center-pokljuka.si

prenoNordijsko rolkanje

RAFTING

Rafting po gorenjskih rekah je primeren za tiste, ki ljubijo adrenalin, zaupajo vase in v svoje vodnike ter se ne bojijo vode. Nagrada je zmaga nad neukročenimi gorenjskimi trmoglavkami.

Canyoning je nepozabno doživetje. Je zgodba o odkrivanju lepot , ko se sledi kristalno čistemu vodnemu toku. Če ste radovedni, boste uživali v lepotah vode in neokrnjene narave, odkrili boste nov svet, ki je običajno nedosegljiv. Plavanje, skakanje in drsenje po naravnih toboganih, odlikuje to novo doživetje. Težko je opisati občutke, ki jih boste doživeli, potrebno je enostavno poizkusiti, da jih boste lahko razumeli. Predhodne izkušnje niso potrebne!

Doživite vznemirjenje v življenju! Tandem Skydive je daleč najbolj priljubljen način za prvi skok. Z minimalnim usposabljanjem na tleh ste sposobni doživeti veselje v prostem padu za skoraj eno minuto, preden se odpre padalo. Po približno 20 minutah pouka na tleh, se bosta z vašim tandem jumpmasterjem povzpela z letalom na višino vsaj 3000 m.  Varno priključena in pripravljena za prosti pad, oba zapustita letalo in Freefall, dokler niste na višini, ko se padalo s potegom  odpre. Vožnja traja 4-5 minut.

Koristne informacije:

Slika rafting
Slika fun skydiving

Jahanje

TERENSKO JAHANJE – KMETIJA PR’ KOLENCO

Kmetija Pr’ Kolenco se nahaja v tipični gorenjski vasi, Zgornje Gorje. Zgornje Gorje se nahajajo le 5 km stran od Bleda. Ukvarjamo se z ekološko pridelavo hrane, vzrejo živali med katere pa spada tudi vzreja slovenskega avtohtonega lipicanskega konja. Tako na naši kmetiji ponujamo terensko jahanje z lipicanci za turiste v poletni sezoni.

Ker kmetija leži na obrobju Triglavskega narodnega parka imamo odlične izhodiščne točke za začetek idiličnega terenskega jahanja v naravi. Kdor zna ceniti in uživati v lepoti narave, ki jo ponuja Triglavski narodni park in njegova okolica, bo s takšnega terenskega jahanja vedno prišel dobre volje.

OPIS JAHALNIH POT

Cvetoči travniki, številna polja, gore, kozolci, koče, pastirski stani, pašniki, čudoviti razgledi na Blejsko jezero in okoliško hribovje,…, vse to lahko doživite s konjskega hrbta. Tako imamo za vas pripravljene različne jahalne poti, ki si jih izberete na podlagi vaših jahalnih spretnosti, izkušenj ter vaše vzdržljivosti.

• KRAJŠA, LAHKA POT (2 URI)

Pot nas vodi skozi majhno vas Krnica čez lesen most, kjer že vstopimo v Triglavski narodni park. Jahamo po obrobju reke Radovna, ki teče skozi dolino. Ker ima dolina Radovne le nekaj prebivalcev, nam pot ponuja jahanje v idilični, mirni naravi.

• GORSKA POT (4 URE)

S seboj vzamemo vse kar potrebujemo za na pot, naložimo v sedelne torbe in že smo pripravljeni. Na začetku doline reke Radovne se začnemo vzpenjati proti vrhu planote Mežakla. Na vrhu se pred nami veličastno prikažejo Julijske Alpe. Privoščimo si požirek pijače in nadaljujemo našo pot nazaj v dolino. V dolini večkrat prečkamo mrzlo reko Radovno v kateri se osvežijo tudi naši konji.

jahanje12
  • POT SKOZI GOZD PROTI POKLJUKI (2 URI)

Jahamo skozi gozd do planine Rčitno, kjer se črede živali še vedno prosto pasejo. Nadaljujemo pot mimo osamljenih vikendov proti razgledni točki ‘Hotunc’ nad Zatrnikom. Če je jasno vreme imamo prečudovit razgled na Triglav in ostale Julijske Alpe na eni strani in Karavanke ter Kamniško-Savinjske Alpe na drugi strani. Nato se podamo na pot proti domu.

jahanje13
  • POT ČEZ ZELENE TRAVNIKE (2,5 UR)

Jahamo skozi gozd do planine Rčitno, kjer se črede živali še vedno prosto pasejo. Na poti pridemo do zanimive razgledne točke, kjer se ob jasnem vremenu vidi  na celotno Blejsko jezero.

jahanje14
  • POT PO ALPSKI DOLINI (6 UR)

Vzdolž reke Radovna, ki jo večkrat tudi prečkamo, jahamo čez osamljene cvetoče travnike. Po nekaj kilometrih prijahamo do skritega jezera Kreda, kjer so iz njega nekoč kopali kredo zaradi katere ima tudi značilno svetlo zeleno barvo. V jezeru se lahko tudi kopamo ter se osvežimo preden nadaljujemo pot proti kmetiji Psnak. Na kmetiji Psnak si lahko privoščimo tradicionalno slovensko kosilo ali le »krape«, ki so značilni za lokalno okolje (po dogovoru). Po odličnem okrepčilu nadaljujemo pot proti Alpski dolini Krma, kjer se bomo naužili razgleda na okoliške gore kakor tudi na Triglav, najvišjo slovensko goro.

* Vsako pot lahko prilagodimo vašim željam in se dogovorimo pred odhodom.
* Pridržujemo si pravice do spremembe poti v primeru slabega vremena ali kakršnihkoli nepredvidljivih okoliščin.
* Na vašo željo organiziramo tudi terensko jahanje, ki traja 1-2 dni. Prespimo na Pokljuki, kjer sta vključeni tudi večerja in zajtrk.

NEKAJ OSNOVNIH INFORMACI

Prevoz na startno mesto in nazaj organiziramo mi.

Vsak jahač mora vedeti, da jaha na lastno odgovornost. Mi vam zagotovimo čelado, ki jo morate nositi zaradi lastne varnosti. Pred odhodom nam povejte kakšne izkušnje imate, da znamo skupaj organizirati izlet glede na vaše izkušnje in vzdržljivost, da vam bo izlet ostal v najlepšem spominu. Pred odhodom na teren nam obvezno povejte, če imate kakršnekoli zdravstvene težave, da bomo znali pravilno odreagirati, če do česarkoli pride.

S seboj lahko vzamete plastenko vode, vaše osebne stvari in fotoaparat ali kamero.

Jahanje organiziramo posebej za začetnike in posebej za bolj izkušene jahače oz. po dogovoru.

CENA STORITEV

POT DOLŽINA POTI CENA
Stovičje 1 URA 25 EUR
Radovna ali Rčitno 2 URI 45 EUR
Hotunc 4 URE 80 EUR
Po planinah 6 UR 120 EUR
(*Kosilo ni vključeno v ceno izleta)

KONTAKT

Klemen Kolenc, telefon: 00386 31 347 158
Tjaša Peklenk, telefon: 00386 40 504 992
Naslov: Poljšica 57, 4247 Zgornje Gorje
GPS koordinate: N 46° 22′ 18.036”, E 14° 4′ 15.197”